יחיאל חזן בריאיון: "לא הצבעתי פעמיים – ריבלין ובר און תפרו אותי"

    אסתי פלד No Comments on יחיאל חזן בריאיון: "לא הצבעתי פעמיים – ריבלין ובר און תפרו אותי"

    ח"כ לשעבר יחיאל חזן המוכר מהפרשה של "ההצבעה הכפולה" כנסת בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר את הצד שלו ומאשים בנחרצות את יו"ר הכנסת דאז ואת מי שלטענתו הצביע באמת פעמיים. ומדוע לקארה מחליקים את העבירה הפלילית שביצע?

    צילום: פלאש 90
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר יחיאל חזן התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" מספר על המקרה שאירע לו לפני 19 שנה שבו הואשם כי הצביע פעמיים והועמד לדין פלילי, ומאשים, "אני עד היום עומד על כך שלא הצבעתי פעמיים, המשטרה התרשלה, "ידיעות אחרונות" עשה תחקיר וקבע כי רוני בר און הצביע פעמיים עבור ענבל גבריאל".

    חזן מבהיר, "כל המדינה דיברה על זה אני שילמתי את המחיר במקום רוני בר און, אני פשוט לא מהמפלגה הנכונה, קארה פשוט אמר טעיתי וזהו".

    חזן סיפר על התקופה שבה לטענתו מצאו הזדמנות לחסל איתו חשבונות, "אני היה לי עניין אישי וויכוחים עם יו"ר הכנסת דאז רובי ריבלין, לכן הוא לקח אותי כפרוייקט וריבלין ובר און תפרו אותי" מאשים חזן ומוסיף, "תראה את התקשורת מחליקה את הסיפור גם יו"ר הכנסת החליק את הסיפור. כל עם ישראל רואה שחזן זה לא קארה" אמר חזן.

    "אני הורדתי את החסינות כי האמנתי במערכת המשפט, אבל טעיתי, מערכת המשפט היא מושחתת אין בה שום צדק. מי ששם את ראשו במערכת המשפט משלם מחיר" תוקף חזן בחריפות את מערכת המשפט בישראל.



    0 תגובות